REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Temar Dom S.A.firma
Pokaż firmę
Temar Dom S.A.
Wrocław, Ślężna
Arbet Sp. z o.o. Sp.k.firma
Pokaż firmę
Arbet Sp. z o.o. Sp.k.
Siechnice, Kwiatkowskiego 24
Action liczy już 3000 pracowników w Polsce i zatrudni kolejnychartykuł
Pokaż artykuł
Action liczy już 3000 pracowników w Polsce i zatrudni kolejnych
Action, najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie, zatrudnia w Polsce już 3000 pracowników. Sieć obecna jest w naszym kraju od 2017 roku i ma już 219 sklepów, umożliwiając dostęp do szerokiej oferty różnorodnych produktów w najniższych cenach mieszkańcom 176 miast. Firma planuje kontynuować dynamiczny rozwój w Polsce i utrzymać roczny wzrost zatrudnienia na poziomie ok. 1000 pracowników.
Sushi World – Take awayfirma
Pokaż firmę
Sushi World – Take away
Warszawa, Ogrodowa 48
Europejski Instytut Technologiczny (EIT+)inwestycja
Pokaż inwestycję
Europejski Instytut Technologiczny (EIT+)
Wrocław
[Wrocław] Pawilon handlowo-usługowy, ul. Widnainwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Pawilon handlowo-usługowy, ul. Widna
Wrocław, Krzyki
Studio Residenceinwestycja
Pokaż inwestycję
Studio Residence
Lublin, Konstantynów, Nałęczowska 18A
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawie
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. W obiekcie zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
Napollo na finiszu komercjalizacji nowego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskimartykuł
Pokaż artykuł
Napollo na finiszu komercjalizacji nowego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim
Napollo kończy komercjalizację kolejnego N-Parku. Nowy obiekt powstaje w Piotrkowie Trybunalskim, a jego otwarcie planowane jest na II kwartał 2023 roku. Prawie 100 proc. proc. powierzchni najmu pierwszego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim zostało już skomercjalizowane.
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowych
Rynek handlowy ma za sobą dobre otwarcie roku. W pierwszych trzech miesiącach br. przybyło 107,4 tys. mkw. powierzchni zakupowej w postaci 12 obiektów. Są to głównie parki handlowe o powierzchni do 10 tys. mkw., choć nie zabrakło większych projektów – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wśród najemców najszybciej przybywa dyskontów niespożywczych. Rozwijają się także obiekty wielofunkcyjne, tworzące miejsca spotkań, w których zakupy są jedną z funkcjonalności. W budowie pozostaje 362,3 tys. mkw. przestrzeni handlowej, która zasili głównie mniejsze miejscowości.
[Katowice] Nagrody Prime Property Prize wręczone podczas Property Forum 2013artykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Nagrody Prime Property Prize wręczone podczas Property Forum 2013
Galeria Katowicka, Golden Tulip Gdańsk Residence, Jeroen van der Toolen z Ghelamco, Le Palais w Wars...
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield, sektor nieruchomości handlowych zanotował w Polsce wyjątkowo dobry początek roku. W pierwszym kwartale oddano do użytku ponad 100 000 mkw. powierzchni, a rynek czeka na szereg otwarć nowych obiektów handlowych o łącznej powierzchni 300 000 mkw.
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedany
BIG Poland od 2022 roku rozbudowuje swoją obecność na polskim rynku parków handlowych. Konsekwentnie realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development, który specjalizuje się w tworzeniu dużych obiektów handlowych.
[Wrocław] Centrum Handlowe "Family Point"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Centrum Handlowe "Family Point"
Wrocław, Krzyki
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Strzegom] Centrum handlowe Antan Development
Strzegom
[Jachranka] Rozbudowa hotelu "Warszawianka" na Centrum Kongresoweinwestycja
Pokaż inwestycję
[Jachranka] Rozbudowa hotelu "Warszawianka" na Centrum Kongresowe
Jachranka
[Szczecin] Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersiinwestycja
Pokaż inwestycję
[Szczecin] Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi
Szczecin, Golęcino-Gocław
[Gdańsk] Centrum Sprawiedliwościinwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdańsk] Centrum Sprawiedliwości
Gdańsk, Śródmieście
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Sobótka] Centrum konferencyjno-hotelowe "Sobotel"
Sobótka
REKLAMA